Ben laktozsuz sütü sürekli kullanıyorum kahvemi onunl yaparım,yulaf lapasını onunla yaparım bebekte gaz yaptığını gözlemlemedim. Siz de yulaf, bulgur, yeşil sebze ,kuruyemiş ve et tüketerek arttırabilirsiniz. Bir de solgar bir mayası tableti bende çok işe yaradı