Adaylin Kızlar açık yada kapalı paket mamalarinizi buzdolabında mi saklıyorsunuz ağzı kapali şekilde yoksa dışarı da duruyor mu ağzı kapalı şekilde ben sma kullanıyorum isim bitince kapağını kapatıp rafa kaldırıyorum ama doğru mu yapıyorum acaba
2bebelianne__ Adaylin yaz kış kapağı kapalı bir şekilde buzdolabına koyuyorum birde yaz geldi nemden bozulabilir mama
Tugcerylmzkerem Adaylin cam kavonoza koyuyorum dolaba koymak uygun olmaz gunes isigi almamasi yeterli
Hestia İki sene mama içti kızım hep raftaydı buzdolabına hiç koymadım neme ve fazla ısıya maruz kalmaması yeterli bende sma kullanmıştım 👌