inci_34
Bence hiç öyle bişey yapmayı tabi şimdiue kadar yapmadıysanız 🤔
Doktorlar alkol benzeri bişey veriyolar kurutup düşdün diye ama bize vermemişti 11.gün düştü oğlumun da, bu sürede banyo yaptırmadık nemli pamukla sildik oğlamu. Nasıl olduysa nemli kalmıştı göbek bağı ve iltihaplanmıştı iyi kurutamamışsız demekki 🤷🏻♀️ sağlık ocağından bi krem verdiler falan sürdük de geçti şükür.. Ama o bölgenin tamamen steril ve kurı kalması gerekiyor 🍀