Bebeğim 12 günlük. Emzirdikten sonra mamadan sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum ama genelde çıkmıyor. Doktor şimdi gaz olmaz omzuna yatır bekle sonra hafifçe vur varsa çıkar yoksa zorlamayın dedi. Bende çıkmayınca rahat edemiyorum yatırınca aklım hep bebeğimde kalıyo kusarsa diye. Sizler napıyorsunuz gaz konusunu