Merhaba, bebeğim anne sütüne ek olarak sadece ilk 2 ayda aralıklı olarak aptamil kullanıyordu. Şimdilerde 6 ayımıza 1 hafta var yine günde 1 kez aptamil vermeye başladım ancak son 2 gündür kusmaya başladı. Sma aldım ancak onu da kustu. Önerebileceğiniz mama var mıdır? Veya mama içerken bir anda reddeden bebiş var mıdır aramızda