Merhaba herkese
eşimin de benim de sağlık sigortamız yok bebeğimizi özel hastaneye götürdüğümüz zaman o da mı sigortasız görünüyor yoksa devlet 18 yaşına kadar onu sigortaladığı için digortalı ücreti mi ödüyoruz yardımcı olabilirseniz sevinirim bir de Ankara’da sigortasız gittiğinizde ödediğiniz ücretleri de yazarsanız çok memnun olurum şimdiden çoook teşekkürler