Ben yaptirmadigima o kadar pişman oldum ki komşumun aklına uydum yaptirmadim ve bebeğim rota virüsüne yakalandı ateş kusma soğuk terleme ve 10 gun ishal çok kötü oldu yavrum tedavisi yok sadece bol sıvı takviyesi ve düzenli beslenme ile düzeldi birde probiyotik verdi doktorumuz arkadaşlar mutlaka yaptırın ama sut alerjisi olanlara yapılmıyor diye biliyorum.