Unicornnnn Kızlar kızım 14 aylık azı dişi geliyor aslında çok az ucu çıkmış ama diş eti kan toplamış neden olabilir ne yapabilirim
uyumayankoala Unicornnnn doktor kan toplaması çok normal demişti, bizimde geldi başımıza. kolay değil diş çıkarmak, telaş yapmayın, uzayınca geçiyor kendiliğinden 😌
Tugcerylmzkerem Unicornnnn Bizde de olmuş tu 3 dişinde öyle oldu ilkinde doktora gosterdik bir sorun yok hersey normal dedi ozellikle azilar zor ciktigi icin oyle oluyor