kizlar🙄
Anne4 . 6 ay sonrası 2 numara kullanılıyor
Anne4 1 al 6.ay dolsa da bitene kadar paket ver sonra 2 ye geçersin bacım 🤗
Kadifemsii 2 hfta erken gecsem bisi olur mu acaba
Anne4 içindeki vitamin değerleri yüksek oldugu icin önerilmiyor
1 numara ne zaman 6ayliga geçtiniz o zaman 2numaraya sindirimi ne uygun olmaz