Sinem35 Sinem35 yani beni yanlis anlama ama gayet guzel duzeni var gece 45 dk bir kalkiyordum gunduz de cok uyumazdi bebegim. Burda bircok kisi post aciyor hic uyumayan bebekler var senin adina cok sevindim sahsen 🤗
biranneikikedi [silindi] bizim de öyle hele bi de bi uykusunu alamadı mı alaaaaaahhh panayır başlasın