Canlar benim yaşadığım sıkıntıyı anlatayım belki aynı sıkıntıları yaşayan bebekleriniz vardır çözüm olarak sizede yardımcı olurum. Oğlum ara ara huysuzlanıyor mama yiyor sadece ve aç olmasına rağmen mamayı istemiyor ağlama krizlerine giriyordu çareyi mamayı biraz ısıtmakta buldum sonrasında hep sıcak mama içer oldu daha sonrasında bazı günler normalde 100ml içen oğlum 150 bile içtiği oluyordu ama ağlayarak hem içmek istiyor hemde canı acıyor gibiydi vermeyince ağlama krizlerine giriyor susturamıyorduk bunada çözümü ayaklarına karnına sıcak şeyler koyarak düzelttik ve bunları hep dışarı çıktığımız günler yaşıyoruz aklınızda bulunsun diye yazıyorum