Benim 5 aylık oğlum var kronik rahatsızlığımda var başta aşı olmam oğlum zaten kullandığım ilaçlar doktorlar açısından etkilemiyo densede onlara maruz kalıyo diyodum ama şu varyantlar çok korkutuyo virüs kaparsak daha kötü olabilir. biontech mi olsam demeye başladım emziripte yaptıran anneler ne düşünüyorsunuz???