Missyloves yok duymadım etrafımda yakın kişiler genelde çocukları büyük kişiler. Eskiden de film çekilmiyormuş her zaman. Doktor gerekli görünce isteniyormuş o yüzden hemşire diyene kadar duymadık. Burda forumda okudum ama film kısmını gerekli görünce doktor ister diye düşündüm. Yani diyorum ya doktora güvenmeyeceksem kime güveneyim artık bilemiyorum. Detaylı muayene edilsin diye ilçeden kalkıp ile gittim özel doktora. Araştırıp okuyup gittim üstelik. Evet herşey Allah tan ama erken müdahale çok önemli biz elimizden geleni yapalım gerisi dua.