Mertin_annesi
Ay bebekle yeme fırsatını nasıl buluyorsunuz ya?? Benim mi bebeğim arkamı dönünce mızlıyor sadece? Bir tek ben mi sürekli mızmızmızmızzzz ses varken bir şey yiyesim gelmiyor? Bir tek ben mi sadece 8de kahvaltıda bir tost yiyip akşam 7de eşim gelene kadar aç duruyorum acaba gerçekten merak etmeye başladım 😅 yemeyince de gidiyor kilo doğal olarak, enerji de oluyor gayet, annelerin enerjisiz olma lüksü mü var ki, yorgunluktan ölüyor olsak da çaremiz yok 😃😃 60 kilo çok fazla bir kilo değil aslında, boyunuz 1.55 bile olsa 53-54- 55 kilo gayet ideal olur. Alt tarafı 5 kilo. Vermek çok zor olmaz merak etmeyin. Sayılara çok takılmayın, vücudunuz biraz yağlıysa sıkılaşmak şekillenmek için yemek yemeye ayırabildiğiniz vakti spora ayırın derim çok daha güzel olur sizin için ❤️❤️ Ayrıca güzel giyinmek için illa zayıf olmak gerekmiyor, aşırı kilolu olmadığınız sürece vücut tipinize kıvrımlarınıza boyunuza vs yakışacak kıyafetlerle de şık olabilirsiniz 🥰 Bu arada Nutellanın 50 gramı, yani 1 dolu yemek kaşığı 280 kalori civarı. Ben günde 100 gr yiyorum 2 bardak sütle, kilomu korumak için. Yani gereksiz şekerli hiçbir faydası olmayan bir yiyecek, boşuna yemeyin madem bir de kilodan şikayetçiyseniz, onun yerine yoğurt yulaf vs sağlıklı ve süt yapacak şeyler yiyebilirsin kuzum😃