Merhaba kızlar oglum 4 aylık 3 gündür ateşi var dünden beride ishali koyu yeşil renginde
4aylık aşısı vardı sağlık ocağın doktora da gösterdim yaptırmayalım diye şuan rahatsız yapamayız zaten cocuk doktoruna götürün dedi götürecem sıra bulamazsam acile götürecem
ama bilgisi olan varmı dişten mi yoksa rota virüsümü acaba bilgilendirebilirmisiniz lütfen