Oğlum 9 ay 20 günlük gündüzleri 10 dk uyuyor hep ağlıyor artık bittim ne iş yapabilir durumdayım Ne tuvalete gidecek durumdayım. Kalbim sıkışıyor resmen diş desen değil çıktı alttan iki tane. Bir çözümde bulamadım papatya çayı verdim az birşey uyusun diye yok oda olmadı. Yardım edin nolur ne yapsam uyur