D-G-Damla55 al benden de o kadar kakayı günde 1 kere yaparsa şükür diyorum yapana kadar şekilden şekile giriyor,kakası da normal akışkan yani 52 günlüğüz hala arada yüzü sararıyor, bi kaç gündür de ishal oldu sanırım sulu sulu yapıyor günde 1 kere hatta bazen 3 günde 1 kere yapan çocuk şimdi 3 4 saate bi dolduruyor 🤦🤦