Sadekahvem Merhaba kızımın 4. günü bugün doktor kontrolü var. 1 saat uzaklıkta hastane. İstediğin zaman gidemiyorsun doktora randevu almak çok zor Sorum bez taksam mi bir defalık, çok sorun olur mu 🤔
AgentMom Sadekahvem bir kereden bir şey olmaz. Ama takarken yok uzun olduğu İçin bezliyorum seni gelince yine bezimizi çıkaracağız diye belirtin.
Mom084 Sadekahvem takıyorum.uzun sureliyse kısa süreli yerler olunca takmıyorum a.hele bide hastane ortamında tuvalet e gidemiceginize göre takın bence ama.gelir gelmez çıkartıp hadi tuvalet e diyin
Nur1126 Sadekahvem maşallah ya afferim kuzuya kaz aylıkken başladınız nasıl ilerledinuz biraz anlatır mısınız
Sadekahvem AgentMom Mom084 Sin21 çok teşekkür ederim kızlar bez bağladım ♥️ korktuğum gibi olmadı sonuç gelir gelmez tuvalete girdi
Sadekahvem Mom084 ahahhah sürekli diyorum. Korkuyorum valla başa dönecek diye şimdilik çok iyi maşallah ♥️
Mom084 Sadekahvem valla çok dillendirme bende herkese derdim çocuğa bişey olurdu kestim demeyi artık 😍😄😄😄
Mom084 Sadekahvem kesinlikle bende şuan uzun süreli dışarda olursam.mecbur takıyorum çocuk istendissrda da bir yere oturmaktansa 😍
Sadekahvem Nur1126 27 aylık. Bence tuvalet iletişimi kitabını okumuştum daha önce az çok nasil davranmam gerektigini anladım. Altına yapmasına suyla oynamasına hiç kızmadım. Tuvaletle ilgili çizgi filmler izlettim. tuvalete ilk 4 gün 15 dkda bir götürdüm. Gitmek istemediği zaman zorlamadm altına yaptığında hiç kızmadım. 2. gün tuvalete girmek istemedi sevdiği şeylerin stickerini aldım. Tuvalete yapıştırdım sana hediye bırakmışlar felan dedim. Hâlâ söylemiyor ama ilk gün 15 dkda bir goturuyordum şimdi 30 dkda bir. Daha önümüzde zaman var 10 gün daha sürer.
Sadekahvem Mom084 evet çok sıkıntı yani birde hastaneye gittik tuvaleti ne kadar temiz olabilir. Al kızım dışarda kenara yapta diyemem yani🤷
Nur1126 Sadekahvem uufff ne zormuş bee Allah kolaylık versin herkese bende basit bir şey zannediyorum
Smrenes Erkekse yanınızda pet şişe taşıyın derim önüne geçer kapatır bir şekilde yaptırırsınız.. İlk günler zor ama ilerleyen günler tutmayı öğreniyorlar aralar uzuyor bende henüz uzun süre dışarı çıkmadım ama bahçeye vs çıktık bir sorun yaşamadım henüz..