Merhaba , bende yeni başladım 17 aylık ilk gece başlamıştım gece beslenmesini kesip gündüze gececektim ama geceleri dış dönemine denk geldik ve ben bu sefer kesme işini gunduze bıraktım .Gündüz öğlen uyku öncesi emzirme seansını bıraktık yavaş yavaş ilerleyerek devam edeceğim .Birden kesmeye gönlüm razı olmuyor çünkü 😣