Sorun gibi görünmüyor aksine harika birsey gibi durabilir ama değil 10 aylik 12 kg olmuştur çok yiyor aşırı yiyor herşeyi de yiyo seçtiği hiç birsey yok meyvesi sebzesi tavugu Eti yoğurdu korkuyorum ya kilo alimi bu sekilde hizli gider de sağlığı etkilenirse diye un ekmek tuz seker aslaa yok çok çok dikkat ediyorum tamamen organik besleniyor Ama doysa da yiyo sonra çıkarıyor biraz tv izlerken falan elinde surekli ya elma ya armut biseyler olmasi gerekiyo durmuyo yoksa bir oturuşta yarim su sisesi su iciyor 😬 yani zarari olur mu diye düşünüyorum artik ya 🤦🏼♀️