Kızlar salamura yaprak aldım yapraklar gerçekten çok güzel tazecik gel gör ki kaldığım şehir inanılmaz sıcak nereye koysam bidon kaynıyor resmen suyunun içerisi böyle yosun gibi olmaya başladı acaba suyunu süzüp az az dolap poşetlerine koyup kaldırsam sorun olur mı böyle yapan var mı ya da önerisi olan suyun içerisinde kaldıkça mahvolacaklar 😢