Seymaay Doğduğundan beri kullanıyorum elhamdülillah hiç pişik olmadı, pişik kremi 1 kere kullandım ne pudrane ıslak mendil kolay kolay kullanmadım kaka yapınca ıslak mendil sürüyorum bi. Şu an 3 numaraya geçtik sadece bacak kısımları sıkıyor gibime geliyor 🙄
Ama her bebekte aynı değil işte farklı bir marka deneyin bir de.