Herkese merhabalar kızım 3 ay 20 günlük ilk dişi çıktı, çok mu erken :( her kafadan bir ses çıkıyor sizlerin bebişlerinde bu dönemlerde diş çıkaran oldu mu,alt dişi baş verdi doktor bile erken dedi inşallh sıkıntılı bir durum olmaz, yardımlarınızı rica ederim