Kızlar normalde dündü ama pazar olduğu için yaptıramadık. Bugünde sabah gitmemiz gerekirken eşim işte arabada onda o yüzden ya öğleden sonra olucak ya da yarın sabah. Öğleden sonra covid aşıları varmış yaparlarmış ama beklermişiz. Yarın sabah götürsem. 2 gün gecikince bir şey olur mu acaba. Bi de boy kilo kafaya bakılacak aşı da fazla ağlata ağlata paldır küldür olmasın diye kalabalıkta