Kızım 18 aylık aşırı hareketli 2 dk durduğunu oturdugunu bilmem 🤷♀️ ne oturup oyun oynuyor ne başka bişey sürekli koşturup orayı burayı karıştırıyor bişeyler atıyor bişeyleri çarpıyor artık nasıl davranacağımı şaşırdım. 17 aydır tek başına gurbette yaşıyoruz kalabalık ortam, cocuk vs falan görmedi dolayısıyla. 20 gündür ailemizin yanına geldik hem biraz cocuklarla oynar hemde burda herkes ilgilenir bende biraz kafa dinlerim dedim nerdee🤦♀️ inanın daha çok yoruldum annemlere gidiyoruz ablamın büyük oglunu ısırıyor 14 aylık oglu var her fırsatta gidip cocuga yapıştırıyor. Kayınvalidemlere geliyoruz televizyonlarını telefonlarını yere çarpıyor. Dışarı cıkarsam orda da asla elimi tutmak istemiyor ve sürekli koşuyor dinleneyim derken iyice yoruldum dün eşim geldi yanımıza cocuk 20 günde iyice uçmuş nasıl başa cıkıcaz biz bunla diyor bir de 6 aylık hamileyim şimdiden gözüm o kadar korkuyor ki 😔 aşırı hareketli bebek anneleri neler yapıyorsunuz bir akıl verin nolucak böyle 🤷♀️