Kuzeyim09 benimki de baya zayıf doğdu ama çok şükür o aralar yine alması gereken kiloyu aldı, siz bu şekilde aynen devam edin emin olun geçecek ve geçtiği zaman hiç yaşamamış gibi olacaksınız o günleri, o zamanlar ben kesin tamamen bırakacak diyordum mememi ama bir baktım geçmiş gitmiş