D-G-Damla55 canım benim kızımın sarılığı da bir ayda geçti 😂🤭 yani panik yapma💪 bebeğini emzirirken onun yutkunmalarina odaklan , yada sağım makinesi al, bebeğin birini emerken diğerini sağ bakalım ne cikcak, sonra o sagdigin sütü de ona kaşık veya şırınga ile verirsin. Benim bebeğimde doğduktan sonra kilo verdi , bende çok kafaya takip üzüldüm, zorla şırıngayla mama verdim , bebeğim resmen öğürüdü bir gün mamadan ( bunu yaşarken 4 aylık falandı) , ben o öğrümeyi görünce direk mama vermeyi bıraktım. Ne kadar kilo verirse versin eziyet edemem ona dedim ve çok sağlıklı su an mahsallah 🙏 biz anneler bebeklerimizin kilolarına çok takıyoruz ve asıl önem vermemiz gereken şeyleri unutuyoruz çoğu zaman 🙏 ☺️ bu arada sütün az ise saa makinası kesin al , bebeğin emmegi bitirince sağma makinesini tak emdiği gogsune bir 10 dakika sağ o göğsü, çok süt gelmeyecektir ama bizim burdaki amacımız vücuda daha fazla süt uret bebek istiyor demek ❤️