Tgb94 Bebeğim 2 5 aylık ve her emzirme sonrasında kaka yapıyor normal mi fazlagibi gelmeye başladı alerjşsi var ama henüz daha geçmedi tüm süt ürünleri kırmızı et tavuk kesmeme rağmen