Ozgekrmli Merhaba rapor ücretimi aylık olarak alıyorum. Mayıs ayı RAPOR ücretimi yatmamış sgk nın sisteminde de gözükmüyormuş mayıs ayı RAPOR ücretini alamayan var mı yoksa sorun bir tek bende mi merak ettim