Merhaba anneler,
şubat ayında doğum yaptım sezaryen ile. 40 çıkınca regl oldu. İlk 2 ay düzenli adet oldu. Son 2 aydır ayda 1 kez regl oluyor 15 günde bir lekelenme oluyor ama kanama şeklinde değil peçeteye silince geliyor. Son 22 gündür lekelenme devam ediyor hiç kesilmedi böyle olan var mı ? Nisan ayında doktora gittim herşey normaldi şimdi yine doktora sordum normal dedi..