barbiee Kizim 3 aylık kolye sipariş verdim… gece yatarken rahatsız eder mi acaba?.. siz kolyeyi yatarken çıkarıyor musunuz?.. gerçekten faydasi oldumu ne gibi etkisini gösterdi… https://resimyukle.io/r/YTzGJIIcGB bizim sipariş kargoda gelmedi daha
Eylusunannesiii barbiee gece yatarken kesinlikle cikarin Allah korusun ben gunduz takar gece cikaririm gaz konusunda cok faydasını gordum insallah dis donemindede ağrısız atlatiriz
Evsen_2635 barbiee ben sadece banyo yaparken çıkartıyorum takıp çıkarmak neye fayda eder ki ayrıca sertifikasında zaten yazıyor tüm bilgiler 3 ayda bir topraklama yapmak gerekiyor enerjisini yenilemesi için
Olric11 barbiee ben kehribarı bilediğine yada ayak bileğine doluyorum oğlum boynundan çekiyordu bende öyle bir yöntem buldum
pent93 barbiee faydasını bilmiyorum ama bence yatarken çıkarmalısın daha çok küçüşmüş rahatsız edebilir
Merveeeeakcnt Geceleri çıkarmanız gerekiyor doğal taşlar olduğu için taşın dinlenmesi gerekiyor hatta zaman zaman toprağa koyup topraklama yaparak tekrar takabilirsiniz bebeğinize daha çok faydasını görürsünüz 😊
semaahmet barbiee gece yatarken çok tehlike mutlaka çıkart cnm gece Allah korusun bişey olur boşver çıkart sabah kalkınca geri takarsin