Kızlar merhaba umarım yardımcı olan çıkar yoksa deliricem😂
Normalde mikrodalgann fişini hiç takılı bırakmam başıma geleceği biliyorum ama temizlik yaparken kalmış fiste cikarmamisim oğlum da onun içine bu cep mendilleri var ya küçük olanlar ondan atmış 1 paket. Dün kahvaltıya bişey isitirkan fark ettim kapağı açılmadigi için koku da dışarı çıkmamış
Allah’ım kapağı açmıştım o ne iğrenç bı koku öyle havalandiriyorum ama yok
Dünden beri kapağı açık ama koku gitmemiş bişey isitinca ona da yapışıyor koku ne yapabilirim neyle silebilirim acaba bilen var mı