Kızlar gecen sene bebegime stüdyoda 1 yaş cekimi yaptrmistik. Bu senede kendi profosyenel makinam var cekimini kendim yapicam. Bizim burda yeşillikli açık alan var orda. Sizce aksesuar süsleme gibi dışarda neler kullanılabilir. Fikir verebilirmisiniz ? 😊 2 yaş balonu var flama var baska ne yapabilirim acaba hic acik alanda yapilmis dis cekimleriniz varsa benmlede paylasablrmisiniz😊