Sonsuzask_06 Dün bana covid-19 aşı tanımlanmıştır mesajı geldi, yaptıranlar ne gibi yan etkileri oldu hangisini yaptırdınız?
Deletedmom_50 Sonsuzask_06 ilk gün sadece hafif bir yanma veya kol ağrısı hissedebilirsiniz. Onun dışında hiç bir yan etkisi yok. Yani çok ciddi yan etkiler onbinde bir falan yada ciddi alerjileriniz varsa ortaya çıkıyor. Şimdiden hayırlısı oksun, gönül rahatlığıyla yaptırın🍀
Dmt-01 Sonsuzask_06 cuma günü biontech oldum aşı yerinde ağrı oldu sadece okadar bide ertesi gün kolum biraz ağrıdı hareket ettirmekte zorlandım ama tetanos aşısı oldugun zamanda öyle oluyo normal yani yani etki diyebileceiğim bişey yaşamadım şuanda ağrı filan bişey yok yani
Paradiseeeee Sonsuzask_06 biontec oldum cumartesi çocuğumu emziriyorum bebeğim 1 aylık kol agrısı oldu minicik o kadar başka bişi yok
MihraNilkuzusu Sonsuzask_06 Dün yaptırdım. Gece hafif bir kol ağrısı başladı hala devam ediyor onun dışında bir sorun olmadı şükür