Ikicocukanasiyioldum Kullanan var mı acaba? Netten kızımın mamasını sipariş etmiştim şok kullanma tarihi yakın diye iade işlemi başlattık eczanelerde kapalıydı akşam bimden bu mamayı aldık? Bu mama hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Ugggg Ikicocukanasiyioldum ben kullanıyorum bebelacdan buna geçtim binsorun yaşamadım eczane marketlerde diğer mamalar çok pahalı netten sipariş verdim onlarda son kullanması yakın gonderiyolar sanırım bu yüzden ucuz
thelake Ikicocukanasiyioldum Bende kullanıyorum iciyo bebeğim bi sorun yaşamdık bebelacdan geçtik bu mamaya
SelinEdiz Ikicocukanasiyioldum ben mamayı bile trendyoldan alıyorum son kullanma tarihi 2020 ydi hem en ucuzu hemde sonraki gün geliyor tavsiye ederim
pamukkuzum Ikicocukanasiyioldum Bende almayı düşünüyorum fiyatı nasıl canım bir de 1 numarası var mı mamayla ilgili hicbir fikrim yok sadece anne sütü alıyor kuzum 2 ay 12 günlük 6 aya kadar 1 numara mı kullanılıyor devam sütü 🤷♀️