Ezgirella Ali123 ben kullanıyorum çok memnunum. Hiç sızdırma falan yapmıyor. Pişik de yapmadı . Hem fiyatı hem kalitesi gayet güzel
Ecos Ali123 ben yeni kullanmaya başladım. Henuz bir sıkıntı yaşamadım ama bez çok ince duruyor. Sanki içime sinmedi gibi. Bundan önce sleppy kullanıyorduk fakat o sızma ve taşırma yaptı goonu denedik beğenmedik bunu deniyoruz şimdide