Merhaba hanımlar. Bugün 1 yaş aşımızı olduk. Hemşire bingildagi kapanmamış dedi baş çevresi iyi ama orası kapanmamış d vitaminine devam et dedi. Bende sağlık ocaginin verdiğini kullanmamıştım. Weewel kullanmıştım ama demek ki etkilemedi. Monovit verdi bunu kullanayim mi sizce ve kaç damla vermeliyim