Benim oğlum 3 ay 12 günlük ve geçen hafta kilosu tam 6 kg geldi. Sadece anne sütüyle besleniyor. Sizinkinde var mı bilmiyorum ama benim bebeğimde aşırı kusma var, hatta son 2-3 gündür biraz azalmaya başladı. Kusma nedeniyle 1 ayda 600 gram almasına rağmen sağlık ocağındaki ebeler çok iyi dedi. Bence kilosu iyi, siz emzirmeye devam edin. Gereksiz yere mama takviyesine başlamayın bence.