Kizlar bebeğim 2 aylık bebeğim bazen memeye gelince ağlıyor surekli emmiyor hergun bu durumu yaşıyoruz yaşayan varmı ya neden boyle yapıyor tok olduğu icinmi acaba dün öğlen 12 den aksama kadr bizim yanimzda oynadı durdu ne uyudu ne emdi deniyordum emsin diye istemiyordu normalmi bu sizce akşam emdi