Sedius Merhaba anneler ben daha bir hafta önce doğum yaptım sezeryanla dün muayeneye gittik doktorun artık korse felan kullanabilir sin dediler ama pek emin olamadım siz karnınızın şişliği gitsin diye ne yaptınız
AliyeAsel Sedius selam canım bende 26 gün önce doğum yaptım korse kullanmadım yüksek bel iç çamaşırı kullanıyorum ve yüksek bel giyiniyorum karnım yok denecek kadar az ve hareket halindeyim ☺️
Aselttrr Benim sezeryan sonrası stres ve başağrısı yüzünden 5 günde komple karnım gitti doktorum da şaşırdı hatta bu duruma
EceSultan Havalar sıcak terlersem dikişlerim mikrop kapar diye korse takmadım ama çoğu gitti göbeğin. Göbek deliğim çok biçimsiz duruyo ona napıcaz bilmiyorum 😄
Merveteo Merhaba benimde 2 ay oldu korse takmadım ama çok az göbeğim var şuan zamanla spor falan geçer diye düşünüyorum
Sedius Aselttrr darısı başıma bi kaynanam var evde odamdan çıkmıyorum bilerek hem sigara kokuyo hem bağırıyo onun yüzünden eşimde yanımıza az geliyo geçsin zaman gitsin hemen yaa
Aselttrr Sedius ihtiyacım kalmadı diyip gönder istersen ben 15. Günden sonra annem e ve kayınvalideme ihtiyacım kalmadı dedim zaten yiyip içip yatıyonuz bana bi faydanız yok dedim valla
DidemYldrm Sedius çok normal o zaman canım ben 3 kg almıştım 30+5 de Doğum yaptım 8 kg verdim sezaryen olarak 55 kg oldum
Senayigitali Beni gören dogurmamıssın gibi diyo 9 kilo gitti 8 kilo kaldı 28 günlüğüz karnım hala şiş Korse kullanmadım dikişlerim acır diye
Sedius Aselttrr bizimki biraz sorunlu sabah kalpten gidiyordum birini aramış konuşuyodu 40 ı çıksın giderim diyodu kalpten ben gidiyodum önce ben ihtiyacım yok git desem eşimle bide sorunum olur sorf o yüzden odadan çıkmıyorum somılıp kendi gitsin diye
huzur- Ben de 9 ayda aldığımı 1 hafta da verdim malesef stresten göbeğimde çok azıcık kaldı o da gider yakında ama doğumdan sonra bi baktım benim göbek bölgem kararmış bu geçer mi acaba