Hatice3443 biz bıraktık hiç iyi gelmedi bebeğime bizde kabızlık değil ishal yaptı resmen bide üstüne çok kötü bir koku huzursuzluk zaten demiyorum gaz falan mahvoldu çocuk perşembe gününe anca randevu bulabildik doktora gidince başka verir herhalde bıraktık ilacı bırakınca çocuk düzeldi ishali de geçti gazı da rahatladı çok şükür