Yeniann3 ev de kesinlikle yaptırmayın, bir kaç kişi yaptırdı bir şey olmadı diye sizinki de sıkıntısız olacak diye bir şey yok. Yakınım ev de yaptırdı bir an da ani kanaması oldu bebeğin o kadar zor yetiştirdiler ki hastaneye. Ya yetişemeseydi, Allah korusun düşünmek istemiyorum. Çok ciddi bir konu. Özel ve ya devlet bilemem ama kesinlikle hastahane olmalı.