Bızım Gecen sene kayınpederimle kavgalarımız olmuştu eşim benden gızlı gıdıp ısmını kendı kayınpederımın ısmını koymuştu . Degıstırcez dıye soz vermıstı sonra barışma oldu . Degıstırmedık .tekrardan azdı kudurdu kayınpederim. Ben bu cocugun ısmını nasıl degıstırebılırım nasıl bır yol ızlemelıyım yardım eder mısınız .