bala86asel Alindoga0705 normal doğum zamanına göre canım benim kız 9 Eylül doğumlu ama normalde 12 ekim de doğması lazımdı yani normalden 1 ay eksik doğmuş benimki siz kaçıncı haftada doğum yaptınız
JackDaniels Alindoga0705 40.haftada doğmuş sayıp o şekilde hesaplıyorsunuz. Mesela 32.haftada doğdu siz hep -8 hafta sayarak düzeltilmiş yaşı bulacaksınız. Mesela 4 aylıkken aslında düzeltilmiş 2 aylık olacak
Alindoga0705 bala86asel 29 haftalik dogdu aslinda dogum temmuz 9 ile 25 i arasindaydi normal dogum dusundugum icin simdi 35+3 deyiz ama 7 mayista dogduu kuvozde hafta hafta sayiyoruz simdilik