Hanımlar selam 11 ay lik kizim var 6.aydan sonra adet olmaya başladım ve hep 15 20 gün gecikmeli duzensiz oluyordum bu ay 26 gün gecikme yaşadım bütün reaksiyonlarimi gordum sivilce bel ağrısı falan ama hepsi geçti adet olmadım bu sizce normal mi başına gelen var mi böyle bir durum sizce telaslanmalimiyim