Herkese merhaba, kızım 13 aylık emekleme hiç olmadı tutunup kalkmıyor. Poposunun üzerinde bacaklarını bir sağa bir sola kullanarak gidiyor. Yürüteç çok fazla kullanmadık ama onunla da arkaya ve yan tarafa gidiyor. Koltuk altlarından tutup yürütmeye çalışıyoruz bazen hızlıca adımlar atıyor ama hafif oturmaya çalışıyor dik durmak istemiyor. Bazen dik dursa da adım atmaya korkuyor. Gözlemliyorum istese dklarca ayakta durabilir ama korkuyor gibi. Aslında çok hareketli de bir bebek bacaklarını cok hızlı kullanabiliyor. Doktoruna daha önce sorduğumda bir sıkıntı yok kendi istemiyor dedi. 18 aya kadar vakti var biliyorum. Merak ettiğim sizin bebeklerinizde buna benzer durum oldu mu?