Yagmur1c Merhaba kızlar 3 ay önce doğum yaptım doğumdan 1 ay sonra kabızlık problemi bir başladı hala devam ediyor ilaçta kullanmıyorum başına gelen var mı nasıl geçti
Hafsaninannesii Yagmur1c duphlac diye bir ilaç var onu deneyin gezin sürekli kaysı hoşafı şeftali yiyin zeytinyagida kabızlığa iyi gelir
Tuba18 Yagmur1c yediklerinizi iyi çiğneyin muz yemeyin haşlanmış patates de yemeyin bunlar kabız yapıyor ben de 3 aya yakın çektim öldüm bildiğin bol su tüketin bu arada