Herkesin aksine bende bebelac gold önermiyorum. Bebeğim çok gazlandı. Mosmor oluyordu . Ve diğer mamalara göre daha koyu kıvamı o yüzden sindirimi daha zor geldi galiba bilmiyorum her mama her bebeğe yaramaz demişti doktorum bana iyi gelen sana gelmez. Bizde sizin aksinize sma kullanıyoruz şu anda memnunum