Merhaba bebeğim 6 11 günlük mama ile besleniyor son iki belkide üç haftadir doğru durust mama yemiyor aç oluyor birniii çekiyor itiyor yemek istemiyor mamadan sıkıldı sanki kasikla çorba yogurt vs verirsem yiyor ama kasıkla karnını doyurmak ta zor şuan napicam ne yediricem bilmiyorum gecede yemiyo çok fazla gece uyandırıp çorbada iciremem yani:s sabahın altisinda kalkıp çorba yapıp yedisinde yediriyorum napcagimi şaşırdım zayıfladı çocuğum