Nazooo benim kızımda 20 aylık sayılır doktora götürdük soğuk algınlığı dedi ama burun akıntısı öksürme falan yok sadece hafif ateş vardı birde geniz akıntısı varmış şurup verdi doktor. Bende bekleyim bakalım neler yapılabilir evde ben sadece kemik suyu çorba falan yaptım içine sarımsak koydum iyi gelir diye. Birde zeytinyağ sür dediler sırtına falan ama yapmadım. Size de çok geçmiş olsun